Niinkuin olen jo monet kerrat sanonut, tämä on vain minun mielipiteeni. En yritä millään tavalla lyödä lyttyyn ketään.  HEI HALOO, minäkin olen vain ihminen. En ole koskaan arvioinut kenenkään uskoa. Vai olenko?? Mikä minä olen arvioimaan sitä. Olen ymmärtänyt, että täällä saa esittää omia mielipiteitään. Enkä ole mielestäni missään vaiheessa maininnut ketään nimeltä, haluan vain esittää mielipiteitä ja omia näkymyksiä asioista. Samalla ihmettelen asioita.  Jos joku ottaa tästä herneen nenään ja suuttuu mulle ikiajoiksi niin minkäs minä sille voin. Jos ystävyytemme kaatuu tähän, mitä voin tehdä? Sitä en todellakaan haluaisi.

Itse voisin suuttua todella pahasti tästä Brutus vertauksesta. Ja kyllä se loukkasikin minua. Mutta en halua jauhaa asiasta tämän enempää.

Olen kyllästynyt tähän ikuiseen jauhamiseen tästä uskonasiasta. En jaksa enää... Enkä aio käsitellä tätä asiaa enää täällä.

Olen voimaton tämän kaiken edessä... *itkee*